Avatar billede iwerksom Nybegynder
31. august 2010 - 13:44 Der er 1 løsning

Default button i ASP.NET 3.5 alt efter FOCUS

Er det muligt at sætte default button i koden?
Jeg vil gerne kunne sætte den til forskellige buttons alt efter om brugernavn password texbox felterne har focus?
Min login control er på min masterpage
Avatar billede iwerksom Nybegynder
08. september 2010 - 13:55 #1
Fandt på en løsning.
Hvis default button sættes i et panel overrider det default button sat i en form. Det virker dog kun når et af felterne i pågældende panel har focus. Og det var jo præcis meningen så jeg lukker spørgsmålet...