Avatar billede kkejser Nybegynder
30. august 2010 - 20:43 Der er 1 kommentar og
1 løsning

DropDownMenu på hjemmeside

Hejsa
Jeg er webmaster på en hjemmeside www.jetsmark-kirke.dk
Jeg ved godt opbygningen med frames nok ikke holder evigt, men sådan er den nu engang lavet.
De vil gerne have en menu som kan udvide sig.
Jeg har implementeret en her ved hjælp af et .js script, som henter informationer ud fra en .XML fil.

http://www.jetsmark-kirke.dk/menutest.html

Mit problem er at jeg ikke kan loade menuen korrekt i IE8 men godt i google crome og firefox.

Jeg må gribe til korset og sige at jeg ikke er vildt dygtig til hjemmeside programmering, og at jeg ikke selv har skrevet .js eller noget, det er et gratis eksempel jeg har brugt.

Men pointsne er dine hvis du kan hjælpe mig til at få hjemmesiden vist i IE.
Avatar billede zips Juniormester
05. september 2010 - 13:27 #1
Jeg kan ikke komme med en løsning, jo find en menu som virker i IE :-)

Dit problem med at den ikke virker i IE8 er Javascriptet, jo du kan godt få den til at virke som den er, men det er ikke den rigtige måde, for du har jo rigtigt en doctype på siden, men det virker kun i ie8 når siden køre i quriksmode, sætte man den doctype på som er i deres eksempel eller slet ikke nogen, vil det virke.

Men det er noget juks, scriptet skal om skrives, det kan jeg dog ikke, men nu ved du hvorfor det ikke virker, så er der måske en som kan om skrive det, så det virker :-)
Avatar billede kkejser Nybegynder
28. december 2010 - 09:28 #2
Løst på egen hånd