Avatar billede rix Praktikant
30. august 2010 - 19:48 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

slet alt i min com

min com har en dårlig hukomelse og er mega lang som nu ville jeg gerne slette alt hvad der er på min com så der kun er det som da jeg installerede XP men har ingen indstalision cd da den er blevet væk under en flyttning hvad kan jeg gøre??
Avatar billede kkejser Nybegynder
30. august 2010 - 20:34 #1
Du skal finde dit licens skilt Det skulle gerne side på computeren, der står hvilken version af windows XP du har installeret samt din kode. Jeg ville undersøge om en bekendt i min omgangskreds ikke havde en lovlig version af den udgave af windows du har installeret og så låne den og sevfølgelig benytte din egen kode, du må ikke bruge hans/hendes kode da det ikke er lovligt i forhold til licensrettighederne.
Alternativt skal du ringe til Microsoft og sige at du mangler en cd og at du har koden, det vil sikkert koste i omegnen af 400-500kr for at de sender en ny cd.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2010 - 21:02 #2
enig med kkejser.
Husk at kigge dine galme tråde igennem og få ryddet lidt op i dem.
Så er det lettere at få hjælp her på Eksperten.
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2010 - 21:02 #3
galme = gamle
30. august 2010 - 21:37 #4
Tihi - Du har åbenbart også selv en "dårlig hukommelse" *S* -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/rix17172 ???

Har du før gennemført HELE proceduren med at lægge XP ind på en TOM PC?
Avatar billede jenscarlo Juniormester
31. august 2010 - 20:03 #5
Jeg fik for et halvt år siden sendt en XP pro cd fra Microsoft,det kostede 173kr.men det tog en uges tid at få den.