Avatar billede jkremmer Nybegynder
30. august 2010 - 17:35 Der er 7 kommentarer

Acapella musik

Hej derude : )

Jeg vil bare høre om i kender et sted man kan downloade Acapella versioner (Musik kun med sang)Det må meget gerne være danske sange

Mch jakob kremmer
Avatar billede Beach Mester
30. august 2010 - 18:57 #1
Forsigtig bemærkning - du får flere indlæg hvis du pænt følger op på dine tidligere spørgsmål->
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/jkremmer
8 åbne spørgsmål, 0 lukkede spørgsmål

//B
Avatar billede 220661 Ekspert
30. august 2010 - 19:41 #2
http://www.eksperten.dk/spm/917181
Du fik samme smøre her. Beach behøvede ikke at skrive forsigtig bemærkning her.
Avatar billede jkremmer Nybegynder
31. august 2010 - 14:18 #3
Rolig rolig :)
Hvis ikke i har svaret på mit spørgsmål, så er der vel ikke mere ;)
Avatar billede 220661 Ekspert
31. august 2010 - 15:41 #4
Nej men man må godt skrive tilbage på det der kun er skrevet som kommentar i de andre tråde.
http://www.eksperten.dk/spm/915546
Avatar billede jkremmer Nybegynder
31. august 2010 - 18:43 #5
Nu er jeg "desværre" ikke én af dem der bruger halvdelen af min dag her inde, da jeg laver så meget andet. Men undskyld, jeg er ikke  så erfaren.
Avatar billede Slettet bruger
01. september 2010 - 19:30 #6
(Lidt kæk...?)

Et rigtig godt Acapella-band er Basix. Musik kan købes fra deres hjemmeside: www.basix.dk.
Avatar billede Beach Mester
05. september 2010 - 05:12 #7
jkremmer->

Man kan undre sig over hvordan du kan komme med en kommentar "ikke én af dem der bruger halvdelen af min dag her inde" når du lige har oprettet din profil og ikke rigtigt burde vide hvor meget du vil gøre brug af E. Men lad nu det ligge:-)

Hvis du kigger på forsiden af E, så er der en kolonne omkring eksperten og sidste nyheder på sitet. Her kan du bla. læse lidt om hvorfor vi er på vagt over for folk som ikke følger op på deres gamle spørgsmål, lad mig citere---->

På Eksperten er der 914.000 spørgsmål. Af dem er 162.000 åbne spørgsmål hvor der ikke er et accepteret svar, selvom der ligger forslag til svar på 63.000 af dem.

Mange af dem ligger mange år tilbage i tiden, men der er hver måned nye svar der ikke bliver accepteret og folk der glemmer at vende tilbage til deres spørgsmål og kvittere for hjælpen. Ofte fordi det kan være svært at finde tilbage til sine spørgsmål.

Derfor sender vi i fremtiden en kvittering ud til alle der opretter spørgsmål. I kvitteringen står der stien til spørgsmålet samt et par gode råd til hvordan man holder øje med sit spørgsmål.

I næste uge begynder vi at sende statusmails ud med en oversigt over ens spørgsmål. Det er en mail man får hver 14. dag når man har åbne / ubesvarede spørgsmål.

Der er i alt 55.000 brugere som har et åbent spørgsmål og de får en mail - derefter kommer statusmailen hver 14. dag og ser kun 6 måneder tilbage.

Forhåbentligt vil det give folk en hurtigere og nemmere vej til deres åbne spørgsmål.

Du kan læse kommentarer fra andre eksperter til ovenstående her->
http://www.eksperten.dk/blog/32

Så uanset om du bruger ½-delen af din dag her eller ej, så bør du følge op på dine gamle spørgsmål. Gør du ikke det, så vil du ret sikkert heller ikke finde så meget hjælp fra andre brugere som du kunne. Der er sikkert mange der står i kø for at hjælpe dig, men hvis du ikke rigtigt vil være med til at opretholde de regler der er, så holder de fleste sig nok tilbage med deres viden;-)

//B