Avatar billede donslund Nybegynder
30. august 2010 - 15:32 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Hæfte tekst på video

Kryptisk overskrift og jeg ved heller ikke om Flash er det rigtige sted at starte.

Men det jeg vil er, at jeg vil have et dynamisk tekstfelt til at følge et bestemt sted i en video der ligger i baggrunden. Lad os som eksempel sige, at tekstfelætet skal ligge over nummerpladen når bilen kører.

Er Flash det rigtige?
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
31. august 2010 - 23:31 #1
Lyder mere som om du burde åbne videoen i et videoredigeringsprogram og gøre det der. - med mindre teksten skal kunne ændre sig med tiden.
Avatar billede donslund Nybegynder
01. september 2010 - 09:44 #2
Ja, det er jo det. Teksten er dynamisk.
Avatar billede hauge1212 Nybegynder
10. september 2010 - 10:04 #3
Tænker du på undertekster eller noget andet?

I givet fald understøtter de fleste afspillere undertekster af f.eks. .sub formatet.
Avatar billede donslund Nybegynder
10. marts 2011 - 14:31 #4
Nogen der vil have point. Det blev lavet i flash, men ikke voldsomt kønt.
Avatar billede skarvenneverdies Nybegynder
18. marts 2011 - 20:37 #5
Springer over - synes du skal ta dem selv