Avatar billede system_slayer Nybegynder
30. august 2010 - 14:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvordan integreres Facepile fra facebook?

Jeg har forsøgt at opretten en såkaldt facepile fra facebook.

Det virker ikke til at dette plugin kan integreres vha. iframe som de fleste af deres andre sider kan.
Men i stedet skal der benyttes "JavaScript SDK" for at få facebooks "XFBML" til at virke, hvorigennem dette plugin kan kaldes.

Jeg har indsat det script facebook har lavet, oprettet en aplikation og indsat mit appId..
Når jeg laver en <fb:like></fb:like> er der ingen problemer, men når det er <fb:facepile></fb:facepile> loader den bare facebooksiden i en lille boks på siden.

Scriptet fra facebook.

<div id="fb-root"></div>
<script>
  window.fbAsyncInit = function() {
    FB.init({appId: 'your app id', status: true, cookie: true,
            xfbml: true});
  };
  (function() {
    var e = document.createElement('script'); e.async = true;
    e.src = document.location.protocol +
      '//connect.facebook.net/en_US/all.js';
    document.getElementById('fb-root').appendChild(e);
  }());
</script>
Avatar billede system_slayer Nybegynder
30. august 2010 - 14:18 #1
Det passer ik' helt.. mit like virker heller ikke :)
nogen der ved hvordan man skal gøre det?
Avatar billede system_slayer Nybegynder
30. august 2010 - 15:53 #2
Et forkert id gjorde at jeg fik vist en forkert app, så Like/syntes godt om virker fint nok.. men stadig ikke facepile..
Avatar billede system_slayer Nybegynder
06. september 2010 - 14:40 #3
lukker tråden
Avatar billede system_slayer Nybegynder
06. september 2010 - 14:41 #4
hmm