Avatar billede benkan Nybegynder
29. august 2010 - 18:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Windows 7 starter edition

Jeg har lige købt en demomodel af Acer One netbook. I forretningen (Computercity) var hele brugerfladen på dansk. Jeg har geninstalleret Windows 7 starter, men brugerfladen er nu på engelsk. Jeg valgte dansk tastatur mm. under installationen.
Har forgæves søgt efter dansk sprogpakke på nettet, men kun på den såkaldte froggie-side er der lidt om det.
Nogen der har set en netbook på dansk?
Ud over froggie (måske), er det muligt at skifte sproget til dansk?
29. august 2010 - 18:53 #1
Generelt: http://www.eksperten.dk/spm/916076

---

Point ude: 620 -> Hvis du 'gider' at følge op på dine tidligere GAMLE ÅBNE spørgsmål -> http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/benkan - så kan det være at jeg/vi 'gider' at hjælpe dig *S* ...
Avatar billede benkan Nybegynder
29. august 2010 - 20:51 #2
Jeg har nu gennemgået alle mine åbne spørgsmål. De fleste var ubesvarede / dårligt besvarede spørgsmål. Naturligvis skal de lukkes og det er hermed gjort.
Avatar billede arne_v Ekspert
29. august 2010 - 21:13 #3
Gentagelse fra en af de lukkede tråde:

Det er godt at få afsluttet sine spørgsmål på en god måde. Det gør ikke den store forskel om spørgsmålet står åbent forever eller man selv løber med point uanset om der er brugebare kommentarer.
Avatar billede benkan Nybegynder
04. september 2010 - 18:12 #4
Lige for at lukke:
Fik den byttet til en anden model, da der kom en fejlmeddelelse under installationen.