Avatar billede morten747 Nybegynder
29. august 2010 - 11:01 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Apps til Iphone er på kinesisk???

Når jeg henter Apps til min Iphone er de på Kinesisk? Fatter det simpelthen ikke. Jeg betasler og henter via App Store og når de så er installeret, er de på et eller andet underligt kinesisk/japansk sprog.
Er der en der kan fortælle mig hvad der er galt? Settings på min IPhone er på dansk. Den er købt på Apple.com er er ikke jailbreaket eller lign.
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
29. august 2010 - 22:59 #1
Hej Morten
Jeg har oplevet det samme. Der var det fordi den pågældende applikation ikke fandtes på dansk og derfor valgte det først mulige sprog tilgængeligt, hvilket lige var kinesisk.
Prøv at ændre sproget på din tlf til engelsk, åbne applikationen igen og se om sproget ikke er blevet engelsk istedet for kinesisk. Derefter kan du ændre det tilbage til dansk og sproget i applikationen bliver ved engelsk istedet for kinesisk.
Det var ihvertfald mine oplevelser fra en lignende problemstilling.

Mvh
Thomas
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
07. september 2010 - 11:59 #2
Hej Morten

Virkede det?
Avatar billede morten747 Nybegynder
13. september 2010 - 17:31 #3
Jo tak, det virkede!!!! Mange tak :-)
Avatar billede thomaaaz Nybegynder
18. februar 2011 - 11:36 #4
Hej Morten

Hvis spørgsmålet er besvaret kunne du måske give point og lukke tråden.

Mvh
Thomas