Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
28. august 2010 - 12:36 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

D-Link USB adapter > Philips router

Hej.

For et år siden købte jeg en Philips router, hvor der fulgte en USB adapter til, som sidder i en stationære. Problemet er bare, at den USB adapter er blevet skæv eller bøjet, så den virker i hvert fald ikke mere.

Jeg har så kigget på en D-Link-router, som også har sådan en USB adapter med for 449 kroner, men jeg så så også, at man bare kunne købe en D-Link USB adapter separat for 215, som er en del billigere jo.

Det er en Philips router vi kører med lige nu, og den fungerer fint nok - det skal kun udskiftes pga. USB adapteren, så jeg tænkte på, om sådan en D-Link adapter kan "kommunikere" med en Philips router, eller SKAL routeren også være D-Link før en D-Link router virker?

Håber I forstår hvad jeg mener og at I kan svare på det.

Link:
D-Link USB adapteren: http://www.wupti.com/Produkter/Computer-og-IT/Netvaerksudstyr/D-Link124102/DLINK-AirPlus-XtremeG-1154Mbit-USB.html
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
28. august 2010 - 12:38 #1
RETTELSE: "... eller SKAL routeren også være D-Link før en D-Link adapter virker?"
Avatar billede noltus Novice
28. august 2010 - 12:48 #2
Nej,jeg sidder med en netgear usb adapter og en d-link router og det spiller sammen,husk at kontrollere at de begge kan køre samme standart
Avatar billede LasseCompaq Nybegynder
28. august 2010 - 13:33 #3
Mange tak, så jeg går ud fra, at det bare er nok med at købe D-Link adapteren. Kan du lige skrive et svar?
Avatar billede noltus Novice
29. august 2010 - 01:17 #4
Her kommer et svar