Avatar billede girfen Nybegynder
28. august 2010 - 10:58 Der er 3 kommentarer

hvordan får man dvd ind i iMovie

jeg har nogle gamle hjemme videoer som jeg gerne vil redigere i.
hvor finder jeg et gratis program der kan konvatere dvd filer over til nogle filer der kan læses af iMovie.
har prøvet en masse forskælige dvd ripere men enten skal man købe dem ellers fungere di ikke i iMovie
Avatar billede kragekjaer Praktikant
28. august 2010 - 20:33 #1
Hvad har det med Flash at gøre?
Avatar billede thesnoop Nybegynder
31. august 2010 - 16:40 #2
gider i ikke godt stoppe med at kritisere folk konstant, bare fordi de ikke har kunnet finde den rigtige kategori? For lavt
Avatar billede kragekjaer Praktikant
01. september 2010 - 13:23 #3
Hvis ikke folk i det mindste gider sætte sig ned og finde den rigtige kategori, fortjener de en sviner.

Kan du ikke se at hele idéen med eksperten er at man holder indholdet strengt struktureret, så andre brugere kan finde frem til svar på deres problemer. Så nytter det ikke at der dukker alverdens lamme spørgsmål op i fx kategorien Flash.

Er du pædagog?