Avatar billede cash Nybegynder
24. juli 2001 - 11:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Capture uden lyd

Jeg går snart i panik..
Når jeg capture  med mit asus tvbox får jeg ingen lyd med. Lyden er fin når jeg bare ser Live tv/video men ved capture ingen lyd kun noget knas..
Jeg har flueben i capture med audio, er der nogen der har oplevet lign. og evt. har en ide.
Programmet er asus live..

Venlig hilsen Henrik
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juli 2001 - 11:51 #1
Avatar billede cash Nybegynder
24. juli 2001 - 13:21 #2
Det var da et fedt prg. lidt anderledes men det hjalp desværre ikke..
Avatar billede makse Nybegynder
24. juli 2001 - 13:31 #3
Har du sat lydindstillingerne rigtigt? (Valgt/aktiveret den rigtige indgang)
Avatar billede cash Nybegynder
24. juli 2001 - 15:46 #4
Jaa, jeg sku mene det jeg ikke lige med \"valgt\" den rigtige indgang jeg syntes ikke lige jeg har valgt nogle indgange    HVOR ?
Avatar billede makse Nybegynder
24. juli 2001 - 15:48 #5
D-klik på dit højtalerikon nede i højre hjørne.
Hvis du f.eks. bruger Line In indgangen på lydkortet, skal den ikke være slået fra.
Avatar billede cash Nybegynder
24. juli 2001 - 15:48 #6
Hov det var da vist sort snak..
Jeg mener at jeg ikke lige mener at have valgt nogen indgang  ?
Hvor skal man det..?
Avatar billede cash Nybegynder
24. juli 2001 - 15:49 #7
NÅÅÅÅ. det var det du mente..
Nej men det er iorden, jeg har jo fin lyd på når jeg ser live tv og video.. Det er kun når jeg capture
Avatar billede makse Nybegynder
24. juli 2001 - 15:59 #8