Avatar billede jind Nybegynder
27. august 2010 - 12:14 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Installshield tjek af access 2007+

Gæve Folk,
Er der nogen der ved hvordan man får InstallShield Express 11 til at tjekke for installation af Access 2007 eller nyere?

Jeg takker for den hjælp jeg kan få.

.o)
Jind
Avatar billede mugs Novice
27. august 2010 - 23:18 #1
Avatar billede jind Nybegynder
28. august 2010 - 09:23 #2
Hej Mugs
Jeg er ikke sikker på at jeg forstår. Jeg har programmet men mangler hjælp til at tjekke for access 12 og 13.
Vh jind
Avatar billede mugs Novice
28. august 2010 - 09:50 #3
http://www.google.dk/search?hl=da&source=hp&q=InstallShield+Express+11+&btnG=Google-s%C3%B8gning&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Jeg har ingen erfaring med det du søger, googlede lidt og fandt ovenstående. Blot afvis mit svar.
Avatar billede jind Nybegynder
28. august 2010 - 14:10 #4
OK mugs.
Godt du kommenterede, Det er jo installshield express 2011 jeg mener og ikke express 11.
Hvis der er Andreas maader at lave en distribution som tjekker for access 2007+ er jeg også intereseret.
Vh
Johannes
Avatar billede jind Nybegynder
11. september 2010 - 22:15 #5
Jeg endte med at købe BitRock Installbuilder for windows som kunne gøre det nemt.

Installshield kunne det nok også men ifølge deres support skulle man til at kode det selv. Og det er jo ikke derfor man køber et installationspakkeprogram....:o)

http://helpnet.flexerasoftware.com/Robo/BIN/Robo.dll?tpc=/robo/projects/installshield17helplib/IHelpConditionSyntax.htm

Vh
Jind.