Avatar billede dboy26 Nybegynder
26. august 2010 - 11:12 Der er 3 kommentarer

overvåge

Hej har en åben pc/bærbar som deles med en anden.

Vi haen klar aftale om at der ikke hentes noget ulovligt "film-musik osv" men har en god mistanke til at det sker alligevel.. Hvordan kan jeg se hvad der sker/søges/hentes på bærbar ?

Der er tale om Win7 32bit
Avatar billede claes57 Ekspert
26. august 2010 - 11:49 #1
du kan via stifinder (slå visning af skjulte filer til) gå ind i
C:\Users\[brugernavn]\AppData\Local\Microsoft\Windows\Temporary Internet Files
Få det vist med detaljer (ikonen oppe til højre styrer visning).
Så klik på overskriften 'internetadresser' og du har sorteret listen.
Så kan du se alle de adresser, brugeren har været inde på (med mindre bruger rydder op efter sig).
Avatar billede dboy26 Nybegynder
27. august 2010 - 15:49 #2
der findes ingen temporary internet files mappe på den location.
kan man også se i den mappe hvad der er hentet ?
Avatar billede claes57 Ekspert
27. august 2010 - 16:13 #3
så kører brugeren i 'private mode' eller tømmer cache efter sig.
Eller bruger fx Firefox.
Du kan kun se, at bruger har været der - men ikke hvad der er klikket på.