Avatar billede carsten28 Nybegynder
25. august 2010 - 15:40 Der er 2 kommentarer

Problemer med backup af c-drevet / Symantec Backup exec System RecoveryDesktop 8.0

Hej,

Jeg forsøger at lave en full backup af mit c drev med Symantec Backup exec System RecoveryDesktop 8.0. Alt går godt indtil jeg får en meddelse som følger.

This operation cannot be preformed while Windows is running. You must complete this operation inside the recovery enviroment.

Det vil sige at den vil have mig ud af windows, men hvordan gør jeg så det og stadig ha mulig

På forhånd tak for hjælpen
Avatar billede 220661 Ekspert
25. august 2010 - 15:49 #1
Kan du lave denne operation fra fejlsikret tilstand?
Ved ikke om det er muligt men forsøget værd.
Avatar billede carsten28 Nybegynder
25. august 2010 - 15:52 #2
Det kunne jeg måske godt, men det er jo meningen at der skal laves backup en gang om månden, og det skulle jo gerne gå automatisk.