Avatar billede iwerksom Nybegynder
24. august 2010 - 15:12 Der er 2 kommentarer

Overflyt 270 brugere til ASP:NET web applikation

Jeg har prøvet at overflytte 270 brugere fra et andet system.
Har en SQL query der returnerer deres data.

Indtil videre er jeg strandet på den stored procedure aspnet_Membership_CreateUser

Den vil have parameteret @PasswordSalt.
Jeg har prøvet at give den en streng der tidligere optræder i tabellen. aspnet_Membership. Passwordet ender dog stadig i klar tekst.

Så spørgsmål et egentlig hvordan overflytter jeg 270 brugere til min ASP.NET applikation?

Det der skal overflyttes er UserName, Email, Password, Rolle
Avatar billede webroot Nybegynder
17. marts 2011 - 15:28 #1
Hvad består fejlen i er det at passwordet ikke bliver krypteret eller..
Avatar billede iwerksom Nybegynder
17. marts 2011 - 15:39 #2
Ja det er problemet. Ved ikke hvad jeg skal skrive i @PasswordSalt