Avatar billede mikkelpg Nybegynder
24. august 2010 - 10:53 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Soundblaster Live! lydkort forsvundet (Att. Haverslev)

Så, nu er der lyd på pc'en igen! Super.

For at andre også kan få lidt benefit, så kommer forklaring her.

Min win xp behøvede en ny installation. Efter det, manglede jeg lyden. Lydkort osv. sad i, og jeg havde driveren installeret kunne jeg se på Soundblasters hjemmeside.

Jeg gik i enhedshåndtering, slettede det multimedielydkort der var ? ud for, og genstartede pc'en.

XP fandt ny hardware, jeg valgte selv (avanceret, ja, haha!) mit Soundblaster Live! fra listen - og så kom XP med en warning. Der var ikke kompabilitet, så systemet kunne blive ustabilt. Vil du fortsætte? Ja tak, det gjorde jeg. Genstartede igen, og vups, lyd på PC! Nice - tak til Haverslev, som jeg nu skylder nogle point - svar så, så jeg kan få delt point ud!
Avatar billede kimtheman Novice
24. august 2010 - 10:58 #1
Du havde driveren installeret kunne du se på Soundblasters hjemmeside.

Troede det var i enhedshåndtering man så det.

"så kom XP med en warning. Der var ikke kompabilitet, så systemet kunne blive ustabilt. Vil du fortsætte?" Er nu en meget normal "reaktion" når man installere nyt (Til en anden god gang).
Avatar billede haverslev Novice
24. august 2010 - 11:11 #2