Avatar billede misu Nybegynder
23. august 2010 - 12:18 Der er 1 løsning

Windows mail genstarter sig selv, når man vil sende mails

Hej

Har igen problemer med Windows Mail. Jeg har oprettet en ny konto med de samme info som den tidligere, og det hjalp på, at jeg igen kunne sende/modtage. Men senere samme dag, da jeg ville sende en mail, så går boksen med ny mail i stå. Der står "svarer ikke", og en boks fra Windows kommer op: Programmet er holdt op med at fungere. Noget i den stil, kan ikke huske hvad den skriver. Og så genstarter Windows Mail sig selv.

Har prøvet en del gange, men det samme sker hver gang. Har prøvet at lave en ny konto. Har prøvet at afinstallere Avast, og installere det igen. Har husket at genstarte.

Nogen der ved, hvad det kan skyldes?
Avatar billede misu Nybegynder
29. marts 2011 - 16:37 #1
lukker spørgsmålet