Avatar billede mikkelpg Nybegynder
23. august 2010 - 11:45 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Lydkort - SB Live! XP kan ikke finde mit lydkort???

Hej alle hjælpere. Har formateret min pc (efter virus :-( ) og har nu fået læst alt ind igen. Jeg kan bare ikke få lyd på min computer. Det er jo en ældre model, men jeg har aldrig haft probs med lydenhederne før.

Nu kan jeg slet ikke få lyd på, der er ? foran enhederne i enhedshåndtering, og når jeg downloader driveren, så skriver pc til mig, at den ikke kan finde et lydkort.

WTF skal jeg så gøre? Jeg har snart prøvet alt, og læst de MANGE tråde igennem der er om lydkort herinde, men jeg kan ikke få løst problemet.

Er der én der kan komme med et godt bud eller et link?

Mvh.
Mikkel
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2010 - 11:50 #1
Du skal installere ALLE XP driverne igen, start med Chipsettet, grafik, lyd osv. osv.
Du har sikkert en bundkort cd, ellers hent dem fra din pc producentens hjemmeside
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2010 - 11:52 #2
NÅ, det er vist spild af tid at hjælpe dig - du har jo masser af åbne spørgsmål:
http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/mikkelpg
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
23. august 2010 - 19:07 #3
Jeg skal geninstallere ALLE driverne igen, jamen, det har jeg gjort.

Og da jeg ikke har SB Live! driver - eller andet der minder om, så er det jo, at jeg DL men så skriver den, at den ikke kan finde et lydkort.
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
23. august 2010 - 19:08 #4
Fik du point nu, eller fik jeg dem selv?
Avatar billede haverslev Novice
23. august 2010 - 19:23 #5
Du har lukket spørgsm´ålet og tage pointsne tilbage :-)

Når du har installeret alle bundkort driverne, så gå på:
http://support.creative.com/

Klik på Sund blaster
Klik forneden hvor der står:
Hvis dit produkt ikke er nævnt ovenfor, skal du klikke her.

Klik på LIVE
Vælg dit lydkort og download og installere driveren.

Det er muligt at du skal gå i Enhedshåntering og H-klik på linjen med dit ? og vølg Fjern - genstart pc`en
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
23. august 2010 - 23:53 #6
Super, prøver i morgen tidlig.

Ps.
Jamen, hvordan "=#)#¤ deler jeg så point ud? Jeg har aldrig fattet det, jeg har jo tonsvis af dem, og kan desværre meget sjældent hjælpe andre.
Avatar billede haverslev Novice
24. august 2010 - 09:43 #7
http://www.eksperten.dk/faq#faq-3

Når man har lukket og taget points tilbage, så kan der ikke gives points ud igen.
Eneste mulighed for at give points er, at oprette et nyt spørgsmål med ref. til den bruger der har hjulpet dig og dette spørgsmål.
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
24. august 2010 - 10:50 #8
Halløj, jeg laver en ny tråd, som du kan svare på, og få dine meget velfortjente point!
Avatar billede mikkelpg Nybegynder
24. august 2010 - 10:54 #9