Avatar billede motyl Nybegynder
22. august 2010 - 23:40 Der er 5 kommentarer

Faner mangler under Task Manager / Jobliste

Hej Eksperter,

Jeg har nogle problemer med Joblisten i Windows Vista. Når jeg klikker Ctrl+Alt+Delete får jeg en liste frem med muligheder for at Lukke computer, Logge af, Skifte bruger samt åbne Joblisten.

Når jeg åbner Joblisten ser jeg kun en oversigt over CPU-brug og intet andet. Her mangler jeg især fanen "Programmer" hvor jeg kan lukke programmer ned. Hvordan kan jeg få denne funktionalitet tilbage?

På forhånd tak.
Avatar billede ksoren Nybegynder
22. august 2010 - 23:47 #1
Det lyder som det klassiske "dobbeltklik på den grå ramme"-problem :)
Avatar billede Vandreren Novice
23. august 2010 - 15:23 #2
Det samme tænkte jeg, da jeg så spørgsmålets titel.

Husk at søge på problemet, før du opretter et spørgsmål. Andre har haft samme problem, fx. http://www.eksperten.dk/spm/492658
23. august 2010 - 19:31 #3
(Du skal ikke forvente feedback http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/motyl ?)
Avatar billede motyl Nybegynder
13. september 2010 - 13:51 #4
Hej Vandreren,

Dit svar gav pote. Skriv lige tilbage så jeg kan lukke spørgsmålet.
Avatar billede Vandreren Novice
13. september 2010 - 16:19 #5
Jeg er glad for at kunne hjælpe dig.