Avatar billede -zonic- Nybegynder
22. august 2010 - 18:31 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Hurtigt webhotel til PHP med safemode OFF?

Hej,

jeg er på udkig efter et billigt webhotel hvor hastighed er prio 1 - der skal være safemode OFF understøttelse, og så skal den gerne kunne klare flere domæner...

Hvad kan der anbefales...? jeg har gigahost lige nu, og er ved at blive sindssyg over hastigheden!

På forhånd tak!

Har lagt en del point i udbud i håb om at få nogle gode bud og en god diskussion af de forskellige webhoteller som udbyder det produkt jeg søger..
Avatar billede The_Buzz Novice
22. august 2010 - 18:42 #1
www.wannafind.dk > Der kan du få det som du vil have det.

Men safemode det tror jeg du får svært ved at finde unless du selv køber en server.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
22. august 2010 - 20:24 #2
så kan jeg jo netop IKKE få det som jeg vil have det...!

Surftown har blandt andet via deres VPS løsninger - og jeg ved der er andre... I just need to find them!
Avatar billede splinternet Nybegynder
23. august 2010 - 06:30 #3
splinternet.dk kører med safe_mode=off og er gratis
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
23. august 2010 - 17:08 #4
Hos servage kan man vælge safemode off i instillinger. Jeg kan kun anbefale dem.

Her er et link (Med coupon-kode, så du får ekstra plads, når du køber og jeg få en gratis måned :) ).

http://www.servage.net/?coupon=cust67102
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
23. august 2010 - 17:12 #5
Nu kom min besked nærmere til at lyde som reklame, hvilket ikke var helt meningen. Jeg kan kun anbefale servage.net. Jeg har endnu ikke haft problemer med dem og har flyttet alle mine sider til dem.

Man kan desuden altid ændre det man har brug for. F.eks. safemode.

Kundeservice kan dog være en smule sløve i det en gang imellem, når man opretter et spørgsmål. Men det er som regel heller ikke nødvendigt at kontakte dem. Der er en forholdsvis stor wiki, som forklarer rigtig mange problemstillinger.
Avatar billede -zonic- Nybegynder
10. september 2010 - 14:17 #6
emfr08ab: servage.net har jeg selv haft.. hvis man skal arbejde med mysql, kan man godt afskrive dem med det samme, for jeg har da aldrig oplevet databaseservere så langsomme.. det er vanvittigt!

Jeg endte op med at prøve en konto hos meebox.net og må sige at jeg er meget positivt overrasket...!  Det passede dog med at en uge senere skriver Surftown en mail om, at man kan blive betatester på deres nyeste tiltag "Safe_mode: off"  - flot.. nu har jeg kæmpet med dem i 100 år, og sidst jeg havde fat i deres kundeservice for 3 uger siden (fordi jeg prøvede deres VPS løsning) sagde de igen at der ikke var nogen planer om safe_mode off..... havde de nu bare oplyst mig om at det var på vej, var jeg sluppet for at skifte..

Men kan kun anbefale Meebox til andre også.. der er SUPER hurtig kundeservice, og deres servere kører RIGTIGT hurtigt!

emfr08ab, jeg afviser dit svar fordi jeg aldrig har oplevet dårligere løsning end servage.net + deres moneyback guarantee var en kamp at få igennem! kan på ingen måde anbefale dem til nogen!

og jeg må indrømme at splinternet ser meget uprofessionelt ud, så det turde jeg ikke kaste mig ud i... hvis I alle kommer med et svar, kan I få lidt point for besværet selvom jeg ikke fik meget ud af det ;-)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
10. september 2010 - 16:00 #7
Jeg har ikke selv oplevet, at MySQL er langsomt hos dem. Nu har du ikke angivet projektet størrelse, men til de hjemmesider jeg har, kører det rigtig godt.

"moneyback guarantee" har jeg sjældent set fungere godt. Det er som regel altid en kamp. Desværre.

Helt perfekt bliver det jo aldrig, når man køber i den billige ende.

Meebox har jeg aldrig hørt om. Det ser ok ud. Men er de ikke ret nye. Man skal lige huske at nye webhoteller har det med at køre hurtigt i starten, men langsommere, når de begynder at få mange kunder. Det har jeg oplevet før.

Men held og lykke :)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
10. september 2010 - 16:04 #8
Husk i øvrigt at lukke gamle spørgmål:

http://www.eksperten.dk/list/aabnespoergsmaal/-zonic-