Avatar billede McAsh Nybegynder
22. august 2010 - 16:23 Der er 4 kommentarer

Tilsutning af Philips TV til PC vha. HDMI

Hvordan tilslutter jeg min nye fladskærm til min pc`?

Jeg kører windows 7. De har ændret display-menuen i windows7, så jeg kan ærligt talt ikke rigtig finde ud af det.
Troede egentlig bare, at det handlede om at plugge hdmi-kablet i både tv'et og computeren og så ville det spille, men jeg har kun sort skærm på mit tv, hvor der står "intet videosignal".

Jeg har tilføjet en computer som enhed på mit Philips tv (model#: 42PFL5405H), men skærmen forbliver bare sort.

Skal man på en eller anden måde aktivere sit HDMI stik i computeren? Jeg har jo aldrig brugt det før nu?

Håber på hjælp.. PFT

/Aske
Avatar billede haverslev Novice
22. august 2010 - 16:26 #1
Avatar billede haverslev Novice
22. august 2010 - 16:27 #2
Skulle have været fra "toppen" af:
http://www.eksperten.dk/spm/916197
Avatar billede Blandy Praktikant
25. august 2010 - 11:37 #3
Du skal ind i din grafikdriver og instille hvordan du vil bruge din(dine skærme. Om de skal arbejde samtidig, clone eller extended desktop, eller om dit tv skal være primær skærm.
Avatar billede haverslev Novice
25. august 2010 - 11:53 #4
Læst linket?