Avatar billede katie26 Nybegynder
21. august 2010 - 11:13 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

skærm lille bærbar

jeg vil gerne ind og spille et online spil på min lille bærbar.. men log in skærmen hvor man klikker sig ind i spillet er for lille, de nederste knapper kan jeg ikke se.. kan ikek se det fulde billede.. og selve skærmen kan ikke gøres størrer ved at trække i den. hvordan får jeg den til at vise det hele
Avatar billede katie26 Nybegynder
21. august 2010 - 11:32 #1
det er win xp
Avatar billede Vandreren Novice
21. august 2010 - 13:08 #2
Dit problem er den lave opløsning, som desværre ikke kan justeres meget på en netbook.

Måske du skulle overveje en ekstern skærm.
Avatar billede MichaelWJ-IT Nybegynder
22. august 2010 - 11:26 #3
Hej..

Du kan "´Slide´" med musen på din mini skærm.

Prøv følgende..

Højre klik med musen ude på dit Skrivebord + "Egenskaber" "Indstillinger" + "Avanceret" + "Skærm" + (Nu skal du fjerne fluebenet hvor der står "Skjul tilstande som ikke kan vises korrekt på denne skærm"...

Vælg nu en højere opløsning + Tryk "Anvend" + "Ok" + Ok"..