Avatar billede Zzzzzz Nybegynder
20. august 2010 - 20:52 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Batteri opfører sig mærkeligt

Hey.

Jeg har fået et problem med min Abook 1590w (1 år gammel), eller nok rettere batteriet som sidder i den.

Når batteriet er ladt 100% op og jeg tænder for computeren, går der 23 minutter hvorefter  den viser 85%. Men i stedet for at bevæge sig stille og roligt længere ned, går den bare fra 85% til 6%, og sætter jeg ikke stikket i med det samme slukker den selv ????

Går ud fra at jeg skal ud og investere i et nyt batteri(på trods af at den kun er 1 år gammel), men ville lige spørge inden.

PS: Selve computeren fungere fint med stikket i hele tiden.
Avatar billede Zzzzzz Nybegynder
20. august 2010 - 20:55 #1
Avatar billede olphert Nybegynder
20. august 2010 - 21:44 #2
Min erfaring med batterier generelt er, at hvis batteriet er meget hurtigt opladet og derefter tilsvarende hurtigt aflader, så er det afgået ved en stille blid død, du skal altså regne med at investere i et ny batteri. Jeg har oplevet det med et helt sprit nyt batteri, så det er bare ærgerligt, batteriet blev dog dækket af garantien´. Er der ikke garanti på maskinen? Batteriet burde være dækket under garantien!

vh ole