Avatar billede satee Nybegynder
24. juli 2001 - 01:03 Der er 58 kommentarer og
1 løsning

Internet+cdkey til Half-Life

jeg kunne godt tænke mig en cdkey til hl sådan at jeg kan spille over internet.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. juli 2001 - 01:05 #1
ok så køb spillet.
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:10 #2
DETTE ER IKKE ET WAREZ FORUM FOR F******

- Kristian Aka Zxon[SoR
  CyberCity Counter-Strike Admin
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:13 #3
Okay her er en:
Jeg-er-en-nar-der-ikke-vil-betale
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:14 #4
Her er en mere:

Køb da spillet din fucking lameazz.!
Avatar billede trivial Nybegynder
24. juli 2001 - 01:19 #5
Tror du vi er dumme hvem tror du gider at give dig en cdkey:)

//Trivial
Avatar billede jokn Nybegynder
24. juli 2001 - 01:23 #6
321Q3-72K34-514MK-634K9-MK342
.............................
Avatar billede jokn Nybegynder
24. juli 2001 - 01:24 #7
Til alle andre end satee....

NEJ!!!... Den er IKKE rigtig...... :o)

Til satee...
Jow! den er rigtig.... NOOOOT :o)
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:25 #8
i er vel klar over at alle der svarer her kan blive slettet?
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:25 #9
Hmmm banner finder lige frem til wonid og banner dig med det sammen på cybercity og sender en mail til opasia og jubii ...Du ville spille på nettet ikke HAHA nu får jeg dig sku bannet fra alle de store danske servere hvis du vil spille på du jo købe spillet ikke !

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:27 #10
Hehe øv det ligner sku også mere en office xp serial :) Kan heller ikke finde frem til et wonid ud fra serial hehe :)

- Kristian
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. juli 2001 - 01:27 #11
ds>> da ikke når vi ikke giver ham nogen kode ????
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:27 #12
datadezign>>Det er Admin\'s som dig der tror de er noget der gør det fucking træslt at spille på de danske servere!
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:28 #13
Darkside hvis de sletter mig så kan jeg ikke gøre ved det jeg prøver bare at hjælpe lidt til med at forumet bliver holdt rent ...

- Kristian
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:28 #14
Jo.!
Dette spørgsmål hører ikke til på eksperten.!
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:29 #15
Datadezign>>Du kan bare lade være med at svare..!
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:30 #16
Hey Darkside

Er der noget forkert i at banne en som ikke bruger en orginal serial ? Hvad er der trælst ved at jeg fortælle ham at jeg banner ham hvis han ikke køber spillet ? INTET ! Jeg er rent faktisk en meget blød admin, banner ikke folk uden grund!

- Kristian
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:31 #17
Jah okay men alle er vel lidt grådig, man håber vel lidt på fjolset giver en points selvom man ikke har hjulpet smart nej men det går nok :)

- Kristian
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 01:33 #18
datadezign.dk> Det er der faktisk mange der er blevet slettet af den grund.
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:34 #19
Bare lige tænk over det en anden gang, det er dumt at svare på sådan nogen spørgsmål....!
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:34 #20
Men hva hele det her høre vist hjemme i et CS forum og ikke her hvis du vil diskutere mere darkside er du velkommen til at skrive i forumet på http://games.cybercity.dk/ tjecker det stortset hver dag og skal nok svare dig.

- Kristian
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:35 #21
Dahm det var da rart at se der var en der var enig med mig :)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:35 #22
Yeah sorry my bad har ikke været herinde i lang tid sorry ... skal nøjes med at kommentere sådanne spørgsmål for efter tiden tak for påmindelsen :)

- Kristian
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:36 #23
Beklager, gider ikke spilde min tid i et CS forum.
Det er nok at jeg spilder min tid på at spille CS :)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:37 #24
Hehe okay happy fragin`

- Kristian
Avatar billede jokn Nybegynder
24. juli 2001 - 01:39 #25
Nej... jeg håbede ik han ville give mig point!

Jeg ville bare ha han skulle fatte at det ikke høre hjemme her og dermed kan forvente et wrong answer......

Jeg må nok indrømme at jeg ikke altid rammer den rigtige knap ;o)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:40 #26
hehe det kan jo ske :)

- Kristian
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 01:41 #27
datadezign>>Lige over du!
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 01:45 #28
lige over du! den frase har jeg sku aldrig hørt..
Men hva ...Møjn Dark vi ses på en server engang :)

- Kristian
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:07 #29
Du kan da få min Cd-Key.. Jeg spiller alligevel ikke spillet mere så det går nok...

www.kunze.dk/hl.reg
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:07 #30
Det skal lige siges at min CD-Key kommer fra et lovligt købt Half-Life!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:08 #31
Tror du virkelig selv på at den URL var rigtig ? ;)
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 02:09 #32
Kunze>>Vil du gerne slettes?
Nej vel..!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:09 #33
Jeg ville meget gerne give dig en CD-Key men det må man jo ikke :(

Så derfor... Du får ikke nogen af mig!

Du kan da lave en ? Måske 33333333333333333 virker ? LOL!!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:11 #34
darkside > Den URL er ikke korrekt ;)

Du kan da selv prøve ??
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 02:12 #35
Det er ikke så meget den URL, det er at du smed et svar, det gør man ikke i denne slags spørgsmål....
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 02:12 #36
kunze> Om den URL er rigtig eller ej, så skal du alligvel ikke svare!
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:14 #37
Ok... Jeg syntes man skal tage lidt gas på det hele... Fremover svarer jeg ikke så :)

Sorry derude!

Er der nogen af jer der har det originale Half-Life ?
Avatar billede kapla Nybegynder
24. juli 2001 - 02:16 #38
\"Er der nogen af jer der har det originale Half-Life\"

Ja. Hvorfor?
Avatar billede jelzin101 Praktikant
24. juli 2001 - 02:17 #39
ja
Avatar billede darkside Nybegynder
24. juli 2001 - 02:18 #40
Ja, jeg har en org half-life...
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:18 #41
Fordi jeg kender ikke mange der har... :)

Nogen her som ikke har Winamp og ulovlige Mp3\'er ?

Jeg kunne fortsætte.. Selvfølgelig er det knap så god etik ikke at betala for produktet men man kunne jo købe sig fattig... Jeg har dog langt det meste af mit software lovligt licenseret... Windows inkl. :)
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 02:25 #42
Lidt morsom læsning...

I Rusland er 90 % af alle de cd\'er man køber ulovligt kopierede selv om de er i fin indpakning og med flot CD tryk.

Jeg så en CD derovre fra og der stod en lille sjov tekst bag på.... Der stod:

\"
Bemærk!
For at spillet på denne CD kan
afvikles skal du kopiere filerne
fra mappen Crack som er placeret
i roden af denne cd ind i den
mappe hvor du har installeret
spillet.
\"

Det er sq skummelt :)
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 13:13 #43
Ja, har en orginal halflife generation :)

- Kristian
Avatar billede zyberwizard Nybegynder
24. juli 2001 - 13:16 #44
jeg har original
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 13:17 #45
:)
Avatar billede NanoQ Nybegynder
24. juli 2001 - 13:23 #46
Jeg har en original halflife. Og jeg bruger det faktisk ikke, da jeg synes spillet er for ensformigt og kedeligt... så det dukker snart op på QXL såmen..

Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 13:31 #47
Hehe.... Counter-Strike er federe end HL ;D
Avatar billede datadezign.dk Nybegynder
24. juli 2001 - 14:53 #48
Hehe JA ! Det er ikke uden grund man er cybercity counter-strike admin vel man er vel lidt freaky :)

- Kristian
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 14:59 #49
lol... :)

Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 13:02 #50
Fanger ikke lige hvad jeg skal ha\' point for men tak da :)

Virkede den 333333333333 for det var sq ikke meningen at den skulle virke ?!
Avatar billede eflow Nybegynder
25. august 2001 - 13:07 #51
kunze>> du skal nok give pointene til admin, da det her kan betragtes som snyd (nu ved jeg du ikke snyder..) men du vil vel ikke blive slettet?
Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 13:22 #52
Jeg ser hvad der sker... :)
Avatar billede kapla Nybegynder
25. august 2001 - 13:45 #53
kunze>> Du SKAL aflevere pointene til Admin med der samme
Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 14:08 #54
Sikker ?`Giv mig det på skrift :)

Nu alle er så mistroiske vil jeg for en gang\'s skyld også være det...
Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 14:08 #55
Men manden har jo givet mig point for er forkert svar... Det er som sådan ikke min skyld...
Avatar billede kapla Nybegynder
25. august 2001 - 14:12 #56
Det står ikke på skrift sådan er det bare, hvis du ikke afleverer dem bliver du slettet, såre simpelt
Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 14:16 #57
Hvorfor skulle jeg blive slettet for at få point for at \"svare\" på et spørgsmål ?
Der står vel heller ikke at jeg ikke må give dig 2000 point fordi jeg syntes du er flink vel ? :)
Avatar billede kapla Nybegynder
25. august 2001 - 14:17 #58
Hvis du ville give mig 2000 point for ingenting ville både du og jeg blive slettet,

\"De point som man tildeles eller har optjent, skal anvendes med omtanke, således at alle fremover kan have tiltro til dette system.\"

Aflever bare nu de point, så bliver du ikke slettet
Avatar billede kunze Nybegynder
25. august 2001 - 14:23 #59
Jeg vil sq helst beholde dem... Det ser godt ud at jeg er på top-9000 og ikke top-10000 =)

Jeg overgiver mig!