Avatar billede sunesune Nybegynder
20. august 2010 - 13:01 Der er 4 kommentarer

Dum sikkerhedsadvarsel ved implementering af Youtube videoer....

Jar er pt. igang med en hjemmeside for en bekendt, og der skal være nogle videoer på.

Det jeg har gjort er at ligge videoen på Youtube og derefter copy pasted den kode Youtube laver hvis man vil indsætte den på sin hjemmeside...

Mit problem er, at når jeg klikker på et link og browseren åbner en side KUN med <head><html><body> tags og så den kode fra Youtube, får jeg en snot irriterende:

"For at hjælpe med at beskytte din sikkerhed, har internet explorer har (flot skrevet MS btw) begrænset denne webside bla bla bla...."

For det første forstår jeg ikke den siger det, da jeg ikke synes at andre sider der har Youtube videoer lider af det problem, og for det andet er det SUPER belastende....jeg har også prøvet at indsætte et layer på kildesiden, som så vises når man klikker på en knap der hedder "Vis video", og bare indeholder en flash video, men også her kommer der den meddelelse...

Jeg er ikke så meget inde i video implementering på hjemmeside (har ventet lidt på HTML5), men jeg har MEGET svært ved at tro at man ALTID skal have den meddelelse smidt i hovedet når man vil have video på sin hjemmeside.....

Håber virkelig der er nogen der kan hjælpe...copy/paster gerne koden hvis det skulle være nødvendigt!
Avatar billede kalp Novice
20. august 2010 - 13:12 #1
Lad være med at benytte Javascript til at åbne dit vindue
Avatar billede kalp Novice
20. august 2010 - 13:15 #2
haha sorry..det har intet med det at gøre.. lavede lige en test:)
men hvis du kan kører https så gør det:) så forsvinder din dejlige besked:)
Avatar billede kalp Novice
20. august 2010 - 13:23 #3
og 3 besked..

måske kan du forklare om dit projekt.
Hvad du visuelt gerne vil opnå?
Du kommer nok ikke udenom ssl hvis du vil slippe af med de warnings og du samtidig vil lave et popup vindue.

men hvem kan også lide at se på popups?
hvorfor laver du ikke en div og styler den til et vindue, som åbner centralt på siden?
Det meget pænere, det går hurtigere og du slipper for de der beskeder.
Dine brugere slipper for at skulle lukke vinduer og indholdet kommer meget hurtigere frem.
Avatar billede kalp Novice
20. oktober 2011 - 13:55 #4
afslut spørgmål?