Avatar billede milohat Nybegynder
24. juli 2001 - 00:37 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Noise Controlle Silverado og Intel CPU

Jeg har en Noise Controlle Silverado på en AMD CPU, og der skal jo bruges gummiringe på CPUen for ikke at ødelægge kernen, men nu har jeg solgt min blæser til en kammerat som har en Intel, og jeg har smidt gummiringene væk, men skal man overhovedet bruge dem på en Intel CPU?
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 00:44 #1
Burde ikke være nødvendigt!
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
24. juli 2001 - 15:30 #2
Du kan evt.bare nøjes med noget godt kølepasta....det skulle være nok.

Good luck

Mr.Athlon
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 15:34 #3
Mr.Athlon > Må jeg købe din bruger for 1000 point ? ;) Det navn der er da for sejt... Vi ved jo alle at Athlon er det bedste...

Intel inside - Idiot outside!! =D
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
24. juli 2001 - 15:52 #4
Takker for komplimentet......meeeeen vil sq ikke af med det.......:o)

Man er vel kvalitetsbevidst.....:o)))
Avatar billede kunze Nybegynder
24. juli 2001 - 15:57 #5
Ja... Det er man vel =)

Avatar billede milohat Nybegynder
24. juli 2001 - 23:26 #6
ehm, mr.athlon, nu er det jo ikke noget med køleeffekten, men noget med om blæseren knuser kernen, hvilket den vil gøre på en AMD uden gummiringene.
Avatar billede mr.athlon Nybegynder
25. juli 2001 - 10:32 #7
Det har du da ret i, men en god kølepasta vil også give en form for beskyttelse.......ikke nok på en AMD, men den vil være et \"beskyttende\" lag mellem blæser og CPU.........:o)
Avatar billede milohat Nybegynder
25. juli 2001 - 23:43 #8
uha ja, MEGA beskyttende lag, kølepasta har ligesom nul og nix at sige der!
Avatar billede kunze Nybegynder
28. juli 2001 - 00:10 #9
Tak for point.. Nu har jeg 1800 :)