Avatar billede mungojerrie Nybegynder
19. august 2010 - 14:43 Der er 2 kommentarer

Remote Desktop - specialtegn

Hej alle

Jeg har en Mac hjemme hos mig selv og sidder engang imellem og fjernstyrer min arbejdspc, som er en Vista

På vistaen vil jeg gerne skrive snabel a, men kan ikke lige finde keyboard combo'en der virker :-(

Anyone?
Avatar billede lad Nybegynder
19. august 2010 - 16:08 #1
Den eneste løsning jeg lige kan komme på er at du bruger Tegnoversigten i Vista til at finde @ og så kopiere det og indsætte det der hvor du vil skrive det. Jeg bruger ikke Macs så jeg har ingen anelse om hvad du kan trykke for at få det frem. På en PC ville man trykke enten AltGr+2 eller Alt+64 (numerisk tastatur) for at få den frem.
Avatar billede kado Nybegynder
24. august 2010 - 18:07 #2
Du burde kunne bruge

ctrl + alt + 2

Det virker i hvert fald hos mig.