Avatar billede tismissen Nybegynder
18. august 2010 - 22:59

Outlook - oprettelse af ekstra "case" felt

Hej eksperter,

i forbindelse med mit arbejde, vil det være brugbart, hvis man kunne tilføje et ekstra "emne"-felt i email-strukturen.

Dvs. et felt, hvor man kan registrere eksempelvis et "case nr" for den pågældende email. Yderligere ville det være optimalt, hvis man kunne tilføje en funktion, således at man ikke kan sende emailen afsted uden at have udfyldt "case"-feltet, på samme måde som man ikke kan sende emails afsted uden af udfylde emne-feltet i nogle versioner af Outlook.

Grunden til kravet er, at jeg vil oprette en funktion, hvor alle sendte emails bliver kopieret til en central database, hvor man kan sortere på case-nummer, således at alle emails vedrørende en given case ligger samlet, uanset hvem der har sendt den.
Avatar billede Ny bruger Nybegynder

Din løsning...

Tilladte BB-code-tags: [b]fed[/b] [i]kursiv[/i] [u]understreget[/u] Web- og emailadresser omdannes automatisk til links. Der sættes "nofollow" på alle links.

Loading billede Opret Preview
Kategori
IT-kurser om Microsoft 365, sikkerhed, personlig vækst, udvikling, digital markedsføring, grafisk design, SAP og forretningsanalyse.

Log ind eller opret profil

Hov!

For at kunne deltage på Computerworld Eksperten skal du være logget ind.

Det er heldigvis nemt at oprette en bruger: Det tager to minutter og du kan vælge at bruge enten e-mail, Facebook eller Google som login.

Du kan også logge ind via nedenstående tjenester