Avatar billede Yuhn Nybegynder
18. august 2010 - 14:49 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilken Fingeraftryklæser

Hej eksperter,

Jeg kunne godt bruge noget hjælp til at finde en fingeraftryklæser. Som skal benyttes til et C# program jeg har lavet.

Jeg har følgende krav til læseren:

* Fingeren skal ikke køres hen over læseren, men påsættes, da jeg har hørt at denne type læser er den mest nøjagtige til at identificere.

* Læseren skal selv cense om der er en finger på læseren, og så scanne.

* Læseren tilsluttes via USB, Eller evt. COM9 port.

* Den finger-genkendelses software som følger med læseren, SKAL kunne spille sammen med et program jeg laver. Det betyder altså, jeg skal kunne trække eller finger-genkendelses softwaren kan eksportere, hvilken finger/person som lige har registreret sig.

Håber nogen kan hjælpe :)

Hilsen Nikolaj
Avatar billede bjornjuul Nybegynder
01. september 2010 - 15:48 #1
Hey

Her er i al fald en mulig kandidat, en stand-alone model der kører RS232.

http://www.sparkfun.com/commerce/product_info.php?products_id=8839

Så vidt jeg kan se, så burde den opfylde krav 1,3 og 4.

Hvorvidt den selv senser kan jeg ikke helt greje, men udfra specs vil jeg mene det.

/Bjørn
Avatar billede Yuhn Nybegynder
01. september 2010 - 18:08 #2
Hej Bjørn,

Mange tak for svaret. Den læser må jeg da lige prøve :)

Smid du bare et svar, så får du lige nogle point.

Jeg skal nok lige skrive tilbage, på tråden om hvorvidt den virker :)

//Nikolaj
Avatar billede bjornjuul Nybegynder
02. september 2010 - 07:14 #3
Hey Nickolaj

Super - jeg håber du har held med at få det implementeret! :)

Ser frem til at høre nærmere, har selv haft kig på enheden, men havde ikke lige et relevant projekt at hænge den op på ;)

Bedste hilsener
Bjørn
Avatar billede bjornjuul Nybegynder
02. september 2010 - 07:15 #4
Hmm..nå, den mente så ikke, at ovenstående skulle være et svar, så jeg prøver lige igen :)