Avatar billede Dorthe2707 Nybegynder
17. august 2010 - 19:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Level One router

Jeg er nået til det punkt i installation af min router hvor jeg skal indtaste følgende adresse i web-browseren: http://192.168.0.1 og efterfølgende dukker et felt op hvor brugernavn og adgangskode skal stå. I min manual står jeg skal taste "admin" som user name og "adgangskode" som password. Hver gang jeg gør dette dukker feltet op igen som om jeg skal taste det user name og password på ny - hvad gør jeg forkert siden det ikke virker?

jeg har windows7 og alt ifølge manualen har virket indtil jeg når det punkt, og så kan jeg ikke komme videre for at installere routeren.
Avatar billede GumpDK Nybegynder
17. august 2010 - 20:23 #1
Skriver du "adgangskode" som password?
Prøv at lade feltet være tomt...
Avatar billede Dorthe2707 Nybegynder
17. august 2010 - 20:51 #2
Jeg har nu fået det til at virke ved at skrive "password", men når jeg kommer ind på siden til installation står der i manualen at man bare skal følge opsætningsguiden, og den spørger jo om en masse jeg ikke aner (SSID etc). En del felter skal udfyldes og der står intet om hvad det præcist betyder. Hvordan skal man kunne finde ud af det når man ikke er prof?
Avatar billede kimtheman Novice
17. august 2010 - 22:53 #3
Via søgning på google eller herinde, eller en nemmere og hurtigere løsning er, at få en du kender, der kan finde ud af det, til at gøre det, eller betal en for at komme og gøre det for dig.

For en god ordens skyld, skal der jo ikke meget google søgning til, for at finde ud af hvad SSID er (Og sådan gør du bare step for step).

http://www.google.dk/#hl=da&source=hp&q=Hvad+er+SSID&aq=f&aqi=g10&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=cab2eb3a25066167

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=5334
Avatar billede Dorthe2707 Nybegynder
15. december 2010 - 23:42 #4
lukket...