Avatar billede jyttemode Nybegynder
16. august 2010 - 17:50 Der er 2 kommentarer

BeoCom 6000 telefon

efter installation blinker håndsættet rødt og melder at "linien optaget. jeg har kabel til TV bredbånd og telefoni hos TDC.
De siger at B&O telefon ikke virker på bredbåndskabel-------kan det være rigtigt?
16. august 2010 - 17:56 #1
Du har lagt spørgsmålet under  [Databaser» Interbase] ???
Avatar billede johnnylassen Seniormester
09. november 2014 - 21:34 #2
Ja det er korrekt... Den model skal have meget strøm, og det kan man ikke lige klare på IP telefoni.
Er også et problem hos andre udbydere...
Kirk har også en model der har det samme problem.
Køb en billig trådløs i nærmeste supermarked. De virker :-)