Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 22:05 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Hjælp til design af enkelt logo til website.

Hej Eksperter.

Jeg står og mangler et enkelt logo til min private hjemmeside, og da jeg ikke er nogen haj til dette, håber jeg der er en venlig sjæl som vil hjælpe mig. :D

Ville meget gerne have hvis det kunne blive noget i stil med dette her: http://www.fmnorge.com/templates/fmnorge09/images/logo_small.gif

Altså samme farvevalg mv. Bare hvor der står E30Sport i stedet.

Jeg kan kontaktes i denne tråd eller på msn: Laursen87@gmail.com

På forhånd mange tak.

Mvh. Jesper
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 22:47 #1
Hej Jesper

Skal baggrunds farven være den samme?

Skal tekst farven være den samme?

Skal alt teksten være samme farve?

MVH Christian R. Larsen.
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 23:12 #2
Baggrundsfarven skal være den samme som denne her: http://www.sasligaen.1go.dk/banner.png

Med hensyn til tekst farven, havde jeg forestillet mig at E30 stod med den lysblå farve og Sport stod med hvidt.

Kan evt. sende baggrundsfarven pr. mail eller msn.

Mvh. Jesper
Avatar billede Slettet bruger
13. august 2010 - 23:16 #3
Hmmm msn er bedst bare tilføj mig quicklist@hotmail.com
d:
Avatar billede Slettet bruger
14. august 2010 - 20:44 #4
Nogen som evt. Bare kan hjælpe med hvilken skrifttype der er blevet brugt?
Avatar billede balling Nybegynder
18. august 2010 - 13:24 #5
Hej Ravaglia,
Fonten hedder Advent Pro og er en gratis font, til ikke-kommercielt brug.

Du kan downloade den her:
http://www.urbanfonts.com/fonts/advent.htm

- Balling
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 14:33 #6
Hej Ravagila

Er i gang med at hjælpe ham med logoet, og han ville havde den skrift men vidste ikke hvad den hed. Hvordan fandt du ud af det?
Avatar billede Slettet bruger
18. august 2010 - 15:55 #7
Tusinde tak Balling.
Helt fantastisk, at der var en som kunne genkende den skrifttype. :D
Avatar billede balling Nybegynder
19. august 2010 - 11:19 #8
Tritte >
Jeg kender skriften fra et tidligere projekt. Det er en af de smukkeste moderne skrifttyper og som sådan meget genkendelig.

Ravaglia >
Det var skam så lidt.

- Balling
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2010 - 22:47 #9
Er her evt. en som kan lave logoet for mig nu hvor skrifttypen er blevet genkendt?

Udloder gerne 200 point og vil også gerne give et tilbud i Dkr, hvis det skulle friste nogen.
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2010 - 22:52 #10
Hvorfor fik han pointende, da jeg har lavet logoet? som tråden var lavet efter?
Avatar billede Slettet bruger
19. august 2010 - 23:02 #11
Tritte.. Fordi at du skrev på msn, at du opgav at lave logoet?!
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 15:30 #12
Nej? sagde jeg ikke havde noget at lave på det, og jeg stadig ikke vidste hvilken skrift det var. Og har det liggende nu
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 17:26 #13
Det beklager jeg. Skal selvfølgelig nok udlodde nye point så.
Har du fået lavet mere på det?
Avatar billede Slettet bruger
20. august 2010 - 17:37 #14
Pointende er lige meget, men har ændret skrifttypen på logoet?