Avatar billede teambadedyr Nybegynder
12. august 2010 - 14:36 Der er 1 kommentar

No signal på HDMI

Hej

Efter jeg har været på ferie, kommer jeg hjem og vil start min stationære op.

Maskinen starter fint op, men efter et par minuter kommer der en BSOD og maskine gestarter, men nu er der ikke noget signal mere?

Har prøvet at skifte fra HDMI over på DVI, samt sat grafikkoret over i en anden slot uden i begge tilfælde uden held.

Hvad kan der være galt?

System:

CPU: AMD Phenom Quad 9650 2.3GHz
MB: MSI 790XT-GT
RAM: 4x Corsair XMS2 DHX DDR2 1024MB
GK: XFX Radeon HD5750
PSU: Corsair VX550W
OS: Windows Vista Basic

På forhånd tak

Mvh Per
Avatar billede Poko1 Ekspert
12. august 2010 - 15:33 #1
Hvor vidt kommer du kan du komme i bios? kan du starte i fejlsikret tilstand? Har du prøvet at fjerne dine ram og sat dem i en af gangen?