Avatar billede krissy Nybegynder
12. august 2010 - 13:59 Der er 2 kommentarer

Flash site listes forkert på Google - Hvorfor?

Hej,

Jeg har et flash site liggende på adbrier.dk.
Af uvisse grunde listes sitet forkert på Google (Google opfanger den forkerte fil - dvs. swf filen fremfor den medfølgende htm fil, når der crawles.

Se her:
[FLASH] www.adbrier.dk/index.swf
Filtype: Shockwave Flash - Vis som HTML

Jeg forstår ikke, hvordan dette sker.
Jeg kan se, at der er andre Flash sites på nettet med samme problem, men også at der er mange sites der ikke har det.

Jeg har et andet Flash site på et andet domæne, som er bygget på nøjagtig samme måde, men ikke har dette problem.

Vil være taknemmelig for om nogen kan fortælle mig, hvordan jeg evt. kan løse dette problem.
PS! Det hjælper ikke at skrive til Google - har jeg forsøgt.
Det må kunne løses på andre måder.

Tak :-)
Avatar billede mikaelch Novice
21. august 2010 - 10:02 #1
hvorfor den ikke vælger den fil

teksten der linker fra steder fra er ikke relevant til din side

hvilken branche er du , hvem linker til dig og hvad står på disse sider

hvilken konkurrence er på dine søgeord derved hvor relevante tager google den stående tekst på siden

få flere sider der linker til dig med relevant tekst

google har svært ved læse flash sider kræver en del mere arbejde og i sidste ende bestemmer du ingenting
Avatar billede LNG.DK Novice
30. august 2010 - 12:40 #2