Avatar billede cyberfish Nybegynder
12. august 2010 - 05:20 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Harddisk drev forsvundet !

Jeg har lige installeret partition magic men det fejlede og endte med at jeg ikke kan se mit F drev som er en partion af min ene harddisk.

Men jeg har søgt flere svar herinde og fundet frem til et par programmer men der står at mit drev er invalid og jeg kan kun formatere eller oprette nyt drev. Et andet program skrev !Mount invalid !"

Inde i administration under lagerenheder kan jeg se en partion på godt 600 gb som intet drev sti/bogstav har, men drevet står som aktiv. Når jeg prøver på at ændre drevets sti for jeg en fejl meddelse lige som alle de andre.

"Handlingen kunne ikke fuldføres fordi konsolvisningen diskhåndtering ikke er opdateret. du kan opdatere visningen ved at udføre en opdateringshandling. Hvis problemet fortsætter skal du lukke konsollen diskhåndtering og derefter genstarte diskhåndtering eller genstarte computeren"

Hvad gør jeg for at rede denne HDD ?
Avatar billede Jensen DK Novice
12. august 2010 - 06:51 #1
Du har 1200 point ude mon ikke du skulle få styr på dine åbne spørgsmål før du får mere hjælp. http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/cyberfish
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
12. august 2010 - 06:57 #2
hvorfor bruge partition magic, når windows 7 har ny DiskPart.

Hvis der ikke er data på disken, gå i diskpart og skriv select disk 1 derefter clean

Ellers prøv at tage den offline og give et drev bogstav
Avatar billede jonah.hex Nybegynder
12. august 2010 - 06:58 #3
satans, det havde jeg ikke set
Avatar billede cyberfish Nybegynder
12. august 2010 - 15:30 #4
Derfor kan i da godt lige hjælpe mig når jeg pænt beder om hjælp
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2010 - 18:46 #5
Tak for at have lukket de gamle spørgsmål :)
Du skrev en besked til mig, men den forvirrede mig lidt, men nu er jeg med.

Det spørgsmål du henviste til er http://www.eksperten.dk/spm/896432

Jeg brugte programmet Paragon free hvor man dog skal registrere sig for at få en gratis nøgle til programmet:
http://www.paragon-software.com/home/pm-express

Bemærk dog at jeg ikke havde data på disken, da det var en helt ny hardddisk.
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2010 - 18:52 #6
#2
Jeg læser det som han har data på disken han gerne vil beholde.

Cyberfish er dette tilfældet?
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2010 - 19:11 #7
Jeg valgte create new partition og fulgte guiden.
Avatar billede cyberfish Nybegynder
12. august 2010 - 19:54 #8
Ja jeg havde stadig data på mit drev..alle mine spil :/

Men jeg prøvede mig frem med det program du nævnte og det ville hverken det ene eller andet. jeg kunne KUN slette drevet.Jeg har så nettop valgt at slette drevet og oprette det igen via det program.

Jeg blev lige lidt råvild da jeg ik kunne få adgang til mit F drev længere. bare fordi partition magic lavede rod i mine drev under installationen.

Nu skal jeg installere alle mine spil igen og save games er væk :/
Avatar billede cyberfish Nybegynder
12. august 2010 - 19:54 #9
Du kan lige ligge et svar så jeg kan give dig points
Avatar billede johnstigers Seniormester
12. august 2010 - 20:36 #10
Ja der et par timers arbejde (installere) og lidt flere timers fornøjelse (spil) :)