Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
11. august 2010 - 20:47 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Playstation 3 - Download af spil, og derved streaming el. lignende?

Hej alle, jeg ville høre om det var muligt at downloade spil på computeren til en PS3, og derefter streame dem til PS3'en, eller måske flytte via ekstern harddisk? eller brænde..

Hvis i kender nogle sider, UDEN Vira/andet ragelse, skriv gerne.

På forhånd tak.
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. august 2010 - 22:35 #1
Det er ikke muligt med PS3'en. Sony er sikret sig godt.

Men det er jo heller ikke lovligt. Du må købe dine spil som os andre :)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
11. august 2010 - 22:36 #2
Altså jeg går ud fra at du mener Downloade PS3-spil og overføre dem til maskinen (ulovligt?)?

Eller er det små pc spil eller andet? (Heller ikke muligt tror jeg.)
Avatar billede Mathiaskruse Juniormester
13. august 2010 - 15:09 #3
Altså jeg mener både (ulovligt), og fx ligesom det coolshop.dk kører med PC spil, hvor man kan downloade dem, og installere.

:)
Avatar billede emfr08ab Nybegynder
14. august 2010 - 00:11 #4
Du kan ikke køre ulovlige kopier på en playstation. Det er forsøgt siden den kom frem, men er endnu ikke lykkes. Det sker sikkert heller ikke. (Du skal da heller ikke spille ulovligt!)

Der er jo PSN, hvor du kan downloade direkte fra maskinen. Tvivler stærkt på, at du kan hente andre steder. Specielt efter de har fjernet linux-muligheden.
Avatar billede Wensien Nybegynder
01. december 2010 - 10:47 #5
Tror det du leder efter hedder: ps jailbreak bootchip

se fx her: http://www.mm-konsol.dk/produkter/visvare.asp?menu=ps3&varenr=3750&gruppe=

Men pas på sony har tænkt sig at banne folk hvis de bliver taget med den online ...

og mener man skal have version 3.4 eller under da sony fjernede muligheden for at bruge denne for et par opdateringer siden. mener den nyeste hedder 3.51 (ikke sikker)

Desuden har jeg læst at man i fremtiden skal opdatere online for at spille nye spil hvilket gør at jailbreaken mister taget.