Avatar billede LFR2 Nybegynder
11. august 2010 - 09:44 Der er 1 kommentar

SAP: Liste over realiserede POer

Hejsa - kan nogen hjælpe?
Jeg søger en standard rapport (transaktion) i SAP, der kan vise mig realiserede indkøbsordrelinier (1 PO = i linie) med info om dato, leverandør, item, antal items, pris og total beløb for POen.
Det er vigtigt at det ikke er en liste over rammeordrerne (som i ME2L) men de enkelte linier der reelt bliver købt på rammeordrerne, der er oprettet med PO numre.

Jeg har prøvet diverse, men da jeg har begrænset adgang til de forskellige moduler har jeg svært ved at komme videre uden en konkret rapport at spørge efter.

På forhånd mange tak for hjælpen!
Avatar billede impulze Nybegynder
13. september 2011 - 13:17 #1
ME2L (vendor), ME2M (material), ME2N (PO) osv. er i og for sig ens... Men du kan udtrække listen i forskellige layouts med Scope of List feltet.

Ved ikke om det er lige det du søger efter, men du kunne prøve at bruge ALV (tryk F4 i feltet for at få alle mulighederne frem)..