Avatar billede ccarsten Nybegynder
10. august 2010 - 16:40 Der er 2 kommentarer

Samsæt noget kode

Sorry viste ikke 100% hvad jeg skal kalde dette problem..
MEN.. Jeg Skal have sæt disse koder sammen men syndes ikke det virker når jeg prøver, så håber nogle vil hjælpe mig.

Link stump kode ->        <td class="main"><?php echo sprintf(TEXT_MORE_INFORMATION, tep_href_link(FILENAME_REDIRECT, 'action=url&goto=' . urlencode($product_info['products_url']), 'NONSSL', true, false)); ?></td>

Den skal sættes ind her ->                <td class="main" align="right"><?php echo tep_draw_hidden_field('products_id', $product_info['products_id']) . tep_image_submit('button_in_cart.gif', IMAGE_BUTTON_IN_CART); ?></td>

Så Når man klikker på Den nederste kode, kommer man ind på linket :)

Håber i forstår...
Carsten
Avatar billede Slettet bruger
10. august 2010 - 17:33 #1
Tror du vi er troldmænd ?
- det vælter med funktioner, (konstanter?), variabler og arrays - og ikke ét ord til forklaring af hvad det hele handler om.

Og i øvrigt har du næsten 2000 points ude at svømme... Plonk!
Avatar billede danco Nybegynder
10. august 2010 - 19:01 #2
jeg er enig, lad os få en mere detaljeret beskrivelse af problemet og hvad du gerne vil opnå med det script der skal komme ud af det.

Som det bliver sagt er der ikke ret mange herinde der hjælper brugere med så mange point ude og svømme.