Avatar billede reinert Nybegynder
08. august 2010 - 12:21 Der er 1 kommentar

Ny bærbar til efterskole (hjælp søges til bla. valg)[SVAR INDEN 12 aug. pls]

hej jeg tænker på at købe en Toshiba Satellite L650-16V men på siden laptop.dk (link: http://www.laptops.dk/product_info.php?products_id=3442 ). jeg ville gerne vide hvad i synes om side og om pc'en.

jeg har en hp pc (link: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?lc=en&dlc=en&cc=sg〈=en&docname=c01659231&product=3900255 ) der hjemmme som er sationnær så den skulle helst kunne spille de samme spil som den.

jeg har kun 5500 kr. til rådig hed så den så ud som den beste men det kan være i har nogle bedre foreslag.

PS: dette er mit første indlæg på denn siden så sig hvis jeg har gjordt noget galdt og JEG SKAL BRUGE SVAR INDEN DEN 12 AUGUST 2010 (efter skolen starter den 15 august)
Avatar billede reinert Nybegynder
08. august 2010 - 12:58 #1
i må også gerne give nogle biliger ex. på en god pc(ca.3500kr.)som skulle kunne de normale spil (counter strike source. wow. leagune of legendes...).

tak på forhånd og undskyld for dobbelt post men jeg hved ikke hvordan man rediger i den den første besked