Avatar billede mrbart Nybegynder
07. august 2010 - 09:30 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Problemer med XP efter formatering og ny stilling af windows

Hej.

Jeg har 4 harddiske og 3 cd/dvd dreve.

Jeg har formateret mit C-Drev, for at installere nyt XP derpå..

det gik fint og smertefrit..

Jeg valgte NFTS (hurtig), hvilket jeg ikke ved om var den rigtige..

Men efter installering af XP vil den ikke finde mine harddiske..

2 af mine harddiske kører via sådan en IDE-Controller og de 2 andre kører via bundkortet.
Men den vil kun finde mit C-Drev.. Den anden harddisk siger den at den ikke er allokeret, men den er fyldt med data..

Og de 2 sidste som kører med IDe-Controlleren fylder kun 128 gb iflg. windows(hvilket ikke passer)

Derudover kan den ikke finde alle mine 3 DVD/Bluray dreve..

Er der nogle der kan hjælpe mig?

Mvh.
Thomas
07. august 2010 - 10:11 #1
Har du XP ServicePack2 eller BEDRE ServicePack3 ? Det SKAL der til for at kunne se HD'er over 128Gb ...

Har du styr på ALLE driversoftware ? Check bla. i ENHEDSHÅNDTERINGEN...

---

?  Point ude: 1.000 ? -> http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/mrbart (Dem der ikke er grønne) - bør du lige følge op på ...
Avatar billede mrbart Nybegynder
07. august 2010 - 10:20 #2
Jeg har netop installeret Servicepack 3 igår..

Nej, jeg har ikke installeret nogen driversoftware endnu.. Skal jeg opdatere alle sammen up to date??

Ja, jeg har 1000 point ude, men jeg har 3 poster, hvor jeg ingen svar har i :)
07. august 2010 - 10:44 #3
... Alle driversoftware først + WindowsUpdate + Sikkerhedsprogram + opdatering af samme + ...
Avatar billede mrbart Nybegynder
13. august 2010 - 08:08 #4
Karise_larry.. Poster du et svar, fik det til at virke :)
13. august 2010 - 09:16 #5
Ping...
(Det var et [svar]...)