Avatar billede mikkel. Nybegynder
06. august 2010 - 10:51 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Android 2.2 froyo til HTC HD2???

Hej eksperter,

Jeg har mig en htc hd2 som jeg gerne ville opdatere til android 2.2 froyo... jeg har googlet og ledt op og ned, men kan ikke finde et direkte link til download - kun instruktionsvideoer på youtube..

Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede crazysnap Seniormester
06. august 2010 - 10:58 #1
Hej mikkel,

Denne side har både instruktioner og link til Froyo download (under step 1).

http://www.addictivetips.com/mobile/how-to-install-android-2-2-froyo-on-htc-hd2/

Jeg prøvede lige at følge linket og kunne fint downloade Android 2.2 Froyo via en torrent (hvis du ikke ved hvordan man downloader via bittorent, download f.eks. utorrent gratis http://www.utorrent.com/ og åben din Froyo2.2.torrent fil i dette program).

Mvh.
CS
Avatar billede mikkel. Nybegynder
06. august 2010 - 11:14 #2
Og du er sikker på det er den jeg skal bruge til htc hd2?
Avatar billede crazysnap Seniormester
06. august 2010 - 12:26 #3
Ikke mere sikker end at hele den side handler om installering af Android 2.2 til Desire og HD2. Så hvis du henter Froyo fra linket "or froyo build" under step 1, ville jeg da være rimelig sikker på det var til HD2. :)
Avatar billede mikkel. Nybegynder
02. september 2010 - 14:57 #4
crazy smid et svar så får du points
Avatar billede crazysnap Seniormester
02. september 2010 - 15:50 #5
Kommer her. :)
Avatar billede crazysnap Seniormester
02. september 2010 - 15:51 #6
Eller her. ;)
Avatar billede ali1990 Nybegynder
20. september 2010 - 18:48 #7
Det er mere Besværligt at oprette en bruger her for at skrive en Kommentar end det er at downloade Froyo 2.2
Her er den direkte link til at kunne downloade Android 2.2 til din HTC HD2

http://www.megaupload.com/?d=QC5TJI5V

og her er endnu et link der fortæller dig nøjeagig hvad du skal gøre trin for trin.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=727867

Og rul ned til

How to make the Anroid working on the HD2 - Step-by-step instructions, FAQ, Tweaks