Avatar billede HBechJ Nybegynder
05. august 2010 - 21:41 Der er 7 kommentarer

Port forwarding Netgear CVG824G (yousee)

Hej

Jeg sidder ved en af mine venner og skal åbne de porte vi skal bruge i MW2 men jeg er ved og blive tosset af hans router.

Porte :
# UDP 1500
# UDP 3005
# UDP 3101
# UDP 28960

Jeg skal åbne portene til 3 IP'er.

Har prøvet "Port Forwarding" og der kan jeg fint åbne porte til en IP men når jeg vil åbne de sammen porte til næste i kan jeg ikke få lov da den er åbnet til en IP.

Har også prøvet den der hedder Port trigger men det lykkes heller ikke for mig,

Er der nogle der kender denne router som kan give mig en hjælpende hånd?
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2010 - 22:13 #1
Denne side http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/Netgear/CVG824G/360Share.htm skulle være en lille bid af din manual til din router.

Og over i menu siden kan jeg se at der er et felt "Port Triggering"

Så løsningen er vel du åbner portene her og de vil virke på alle netværks computer som du også kan læse kort om her http://www.piratgruppen.org/spip.php?article444

Håber det virker.
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2010 - 22:22 #3
Det er vel disse porte der bruges:
1500,3005,3101,27000-27050,28960
Avatar billede HBechJ Nybegynder
05. august 2010 - 22:26 #4
ja problemet er jeg vil dele dem til flere computer,

Kan du komme med en forklaring på hvordan man bruger port trigger.
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2010 - 22:52 #5
Ja nu har jeg aldrig prøvet at sætte en router og til at flere computere skal bruge porte til samme spil osv, så har ikke sat mig voldsomt ind i dette.
Men du har nok ret i det ikke kan lade sig gøre så enkelt da man kun kan åbne de porte til 1 Pc. Og hvis det er over port triggervil den også melde fejl hvis flere computer forsøger samtidig.
Kan man ikke så alt sikkerhed fra? Og sætte routeren op som access point eller lign?
Avatar billede HBechJ Nybegynder
05. august 2010 - 23:46 #6
jeg snakkede med en der mente det var muligt og sætte en switch på og åbne porte til dens ip, men jeg er ikke sikker på den får en IP og hvordan finder man den?
Avatar billede kimtheman Novice
06. august 2010 - 14:14 #7
Hvis det skal spilles over Lan og ikke over nettet skulle dette nok kunne lade sig gøre. Men er det Online vil jeg ikke mene det kan lade sig gøre på den måde.