Avatar billede joejjoej Nybegynder
05. august 2010 - 09:48 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Kablet Netværk før eller efter Hub

Hej

Hej er igang med at flytte mit hjemmekorntor fra 1. sal hvor TDC ´s bredbånd kommer ind ( de sir den skal sidde i nærmeste stik )herfra til Hub som så fordeler til konen vpnbox med trådløs og til min pc og printer.

Jeg skal nu flytte downstairs. Skal jeg Kable  fra Bredbåndstikket og downstairs og dermed flytte hub m.m eller skal jeg vælge at kable fra Hub og til Pc og printer. ( jeg kan nævne jeg har en ekstra hub tilovers )

hilsen jørgen
Avatar billede kimtheman Novice
05. august 2010 - 11:20 #1
Nu ved jeg ikke hvor langt nedenunder er for dig.
Men sende trådløst signal rundt i huse kan jo tit forminske signal styrken osv. Så det bedste ville måske være hvis du havde mulighed for at trække kablet fra stikket ovenpå med nedenunder og så dele ud dernedefra.
Avatar billede joejjoej Nybegynder
05. august 2010 - 14:53 #2
Jeg har ingen planer om trådløs andet end til konens som hun har nu :-) Hende om det :-)

Men hvorfor er det bedst at kable fra stikket og ikke fra hub´en og til pc ?

Kan jeg kable fra Hub ´en og nedenunder ..een etage . og så sætte en hub mere på som fordeler til PC og printer ?
Avatar billede joejjoej Nybegynder
16. september 2012 - 09:19 #3
lukker