Avatar billede dang Praktikant
03. august 2010 - 08:37 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Fejlsikret tilstand

Har et lille problem.
Jeg vil gerne starte min puter i fejlsikret tilstand men når jeg trykker F8 som er beskrevet alle steder kommer jeg ind i Boot menuen !
Nogen forslag til alternative knapper.
NB. kan ikke bruge konsolen pga virus...
Avatar billede Blandy Praktikant
03. august 2010 - 08:51 #1
det kan være F10 også. Det er forskelligt afhængigt af bios. Prøv lidt frem. Der kan ikke ske noget ved det.
Avatar billede Slettet bruger
03. august 2010 - 08:59 #2
Sikker på du ikke trykke F8 lidt for tidligt ?

Du skal først trykke F8 når windows begynder at loade..
Avatar billede noltus Novice
03. august 2010 - 10:30 #3
Du kan også,i normal opstart,skrive msconfig i run,der vælger du fanebladet boot,så krydser du feltet "fejlsikret" af og genstarter,du skal selføgelig fjerne krydset når du starter op igen,ellers bliver den ved med at starte i fejlsikret
Avatar billede olemadsen82 Nybegynder
03. august 2010 - 15:25 #4
Enig med Samsonjens, dog skal du trykke F8 før windows begynder at loade, så hvis du venter til lige efter bios er færdig med opstart og så bare bliver ved med at trykke f8 en masse gange, så skulle den komme frem.
Avatar billede dang Praktikant
04. august 2010 - 08:25 #5
Det var F5 der var vinder knappen :)
Send svar så deler jeg points til jer !
Avatar billede dang Praktikant
29. september 2010 - 15:26 #6
Jeg tager selv point pga manglende svar ! Slå til mig hvis i vil have point !