Avatar billede lars_s Nybegynder
02. august 2010 - 11:57 Der er 2 kommentarer

Nej nej nej, dumme hund!

Jeg er den glade ejer af et par G35 Surround-hovedtelefoner fra Logitec.. Eller var.! For mine forældres nye hund valgte lige at gnave ledningen over, da jeg var hjemme på besøg. Øv mand!

Det er kun ledningen, der har taget skade, så jeg tænker på, hvordan det er med sådan noget.  Kan man let udskifte sådan en ledning - eller er jeg bare lost og må købe mig et nyt par?

Hvis det er muligt at købe en ny ledning - hvor hulen kan man så få sådan noget?

Det er sådan et par: http://www.logitech.com/en-us/webcam-communications/internet-headsets-phones/devices/5095

Håber en eller flere kan hjælpe :-)

Lars
Avatar billede claes57 Ekspert
02. august 2010 - 12:34 #1
der er jo kun 4 ledninger til usb - så en hvilken som helst usb-ledning skulle vel kunne bruges.
Men du skal have fat i loddekolbe, og skifte ledningen hvor den er monteret i headset. Og se efter farvekodning på den oprindelige, og få det nu til at passe.
Avatar billede martin_moth Mester
02. august 2010 - 13:00 #2
muligvis har de en (vistnok lovpligtig?) ansvarsforsikring på køteren :-)