Avatar billede eroz Nybegynder
31. juli 2010 - 23:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

windows 7 driver til eos 350 d kamera

Hej.
Jeg har lige en lille kamp, med min computer og mit digicam, jeg kan simpelhen ikke finde en driver, så jeg kan kommunikere med mit kamera, når jeg sætter kameraet til sker der aldrig en .... og det irretterer mig en del.
Er der ikke en der har eller ved hvor jeg kan finde en driver der passer, eller hvad jeg kan gøre for at min computer og kamera kan kummunikerer igen.
Har prøvet canon's driver side men uden held.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 23:25 #1
Hvis dit camera tilsluttes med USB og din pc ikke reagerer skal du gå ind i enhedshåndteringen og trykke på knappen søg efter hardvare ændringer dit camera skal sikkert være tændt og du skal også være sikker på at der findes Win7 drivere. måske du kan bruge vista drivere
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 23:29 #2
Avatar billede milter Ekspert
31. juli 2010 - 23:44 #3
Følg denne procedure: Slut det slukkede kamera til med USB-kablet > Tænd kameraet > Klik på Windowstast (den med Windows-logoet) og E samtidig > Slip begge, og nu skulle du gerne kunne se dit kamera.

Hvis ikke, så prøv dette: Klik på Start-feltet (nederste, venstre hjørne) > I feltet lige over skriver du:  diskmgmt.msc  > OK. Kan du se dit kamera her, og hvilket bogstav har dets drev?
Avatar billede Slettet bruger
12. september 2010 - 23:45 #4
I din kameramenu ændrer du din usb-opsætning fra pc til Print/PTP. Det er den nemmeste løsning og du kan se dit kamera uden at bekymre dig om drivere.