Avatar billede spaulsen Nybegynder
31. juli 2010 - 17:19 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Email notifikation fra Synology Server

Jeg har en Synology NAS Server 209+ men kan ikke få den til at sende emails via notifikationen i management.

Jeg har følgende indstillinger:

SMTP Server: mail.byenskoereskole.dk
SMTP port: 25

Ja til sikker forbindelse og ja til godkendelse kræves.
Jeg har skrevet brugernavn og adgangskode og den primære email.

Emailadressen og koderne virker fint i windows live mail.

Men når jeg trykker på send test mail modtager jeg ingen mail.
Nogen der kan hjælpe?
Avatar billede 50ccm Juniormester
31. juli 2010 - 17:39 #1
Jeg har en DS107+ og Telenor som udbyder, jeg har ikke flueben ved "Sikker Forbindelse" og "Godkendelse kræves" så prøv og slå det fra, det virker fint her.

VH
50ccm
Avatar billede 50ccm Juniormester
31. juli 2010 - 17:46 #2
1060 point ude!! Det kunne være du skulle overveje og få lukket nogen af dine spørgsmål, jeg kan se det ældste er fra 2005!!.

http://www.eksperten.dk/list/spoergsmaal/spaulsen

VH
50ccm
Avatar billede spaulsen Nybegynder
31. juli 2010 - 18:08 #3
Kan godt være det lyder dumt men jeg kan ikke rigtig finde ud af hvordan man lukker de spørgsmål. Der står noget om at accepterer et svar men hvor gør man det?
Avatar billede 50ccm Juniormester
31. juli 2010 - 18:24 #4
Det er ikke dig, men den der skal have points der skal ligge et svar (ikke en kommentar), som du så acceptere og tildeler points.

Kunne du eksempelvis bruge min kommentar som løsning, så beder du mig om og ligge et svar som du så accepterer.

Du har fået lukket et spørgsmål korrekt, kan jeg se.

VH
50ccm