Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
31. juli 2010 - 15:03 Der er 10 kommentarer

hvordan kan jeg indspille noget på mit keyboard og sætte det ind på com

hej alle sammen  jeg vil gerne vide hvordan man kan sætte det man har indspillet på sit keyboard ind på computeren. Tak for jer der hjælper mig :)
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 15:12 #1
Hvor gemmes det på keyboard i hvilken form for hukommelse?
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:21 #2
Hvis dit keyboard ikke har noget hukommelse, kan du indspille på din pc ved at bruge line out på keyboard og line ind på pc.
Installerer du Audacity vil du så kunne optage det du spiller direkte på pc. Audacity findes her:
http://audacity.sourceforge.net/download/
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 16:37 #3
"hvordan man kan sætte det man har indspillet på sit keyboard ind på computeren"
hvis jeg ikke har misforstået spørger
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 16:43 #4
Det har du ret i poko1
Og hvis filerne bliver lagt i et format på keyboard der ikke lige umiddelbart er til at bruge kan Audacity stadig bruges til at indspille det som keyboard afspiller.
Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
31. juli 2010 - 19:00 #5
alså et stik fra keyboard til computer ?
Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
31. juli 2010 - 19:11 #6
alså et usb stik fra keyboard til computern
Avatar billede 220661 Ekspert
31. juli 2010 - 20:06 #7
Nej et audio stik fra keyboard line out til pc line in.
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 20:53 #8
lige for at vende tilbage til starten når du har indspillet noget kan du så høre det på en eller anden måde uden at bruge tangenterne? og hvis kan det sættes til en forstærker eller er der indbygget højtalere og er det eneste udgang? sidder der et ramkort kasettebånd harddisk eller noget helt andet.
du kunne jo også fortælle hvilket fabrikat det er.
Avatar billede nikolaj123458 Nybegynder
31. juli 2010 - 21:48 #9
alså jeg kan godt indspille det der på men kan ikk finde ud af hvordan man høre det man har spillet og ja der er højtalere i
Avatar billede Poko1 Ekspert
31. juli 2010 - 23:14 #10
Prøv lige at gennemgå din tråd helt langsomt og tænk igennem hvad du læser og hvad du får ud af dine egne spørgsmål og de svar du giver og det du ikke svarer på så ser du forhåbentlig at det ikke giver mening du blev spurgt hvilket fabrikat? dette for at vi eventuelt kunne finde en manual men den har du måske? hvis du kan indspille på keyboardet må der jo være en play back knap og hvis der er et stik til forstærker kan den tilsluttes computerens line indgang det lyseblå stik.