Avatar billede arnejaco Nybegynder
30. juli 2010 - 21:36 Der er 2 kommentarer

Kan ikke udskrive fra Word 2010 i Win7 x64

Har følgende problem: Kan ikke udskrive fra Office 2010, OpenOffice 3.2 og Adobe Reader. Har mærkværdigvis ingen problemer med at udskrive fra Notesblok og fra WordPad fra nøjagtig samme PC.

Der er heller ingen problemer med udskrivningen, fra hverken vore computere med WinXP, eller vor bærbare med Win7 32bit.

Styresystem: Win7 64bit
Printserver: D-Link DP-301U
Printer: HP Deskjet 3650

Når jeg kigger i printervinduet og trykker Udskriv i et af Office-programmerne, bliver udskrivkommandoen fint nok sendt til printserveren, men kun i en brøkdel af et sekund, så er udskrivvinduet tomt igen og printeren når kun lige give et par startlyde fra sig og så sker der ellers ikke mere.
Kigger jeg i printervinduet og trykker Udskriv i f.eks. WordPad dukker udskrivkommandoen også fint nok op, men bliver til gengæld stående her i et par sekunder, nok tid til at printeren starter rigtigt op og skriver fint ud.

Nogen der har en løsning...?
Avatar billede arnejaco Nybegynder
30. juli 2010 - 23:13 #1
Glemte lige at fortælle, at når jeg går ind i Egenskaber for printer og vælger Udskriv testside, så printer den også helt normalt og fint ud.
Avatar billede arnejaco Nybegynder
04. september 2010 - 12:22 #2
Problem løst, ny HP-printer anskaffet. Den klarer ærterne uden at kny. Selv nyeste downloadede driver til gamle printer (Deskjet 3650) kunne ikke få "dyret" til at makke ret.