Avatar billede ctoft Nybegynder
30. juli 2010 - 15:44 Der er 3 kommentarer

Vedr. Facebook

Hej

Jeg en række forretninger, der sælger tøj til piger i store str..
NANNA XL. Jeg har fået et problem, da vi gerne vil begynde at markedsføre os på Facebook. Der er nogle personer der har oprettet en gruppe på Facebook, hvor de gør grin med vores forretning. De bruger vores LOGO og vores tekster fra hjemmesiden.

Jeg har forsøgt, at anmelde gruppen men det har ikke hjulpet. jeg kan simpelthen ikke finde ud af at få kontakt til Facebook!

Er der nogen der har nogle ideer til hvordan jeg får slettet den gruppe? eller hvordan jeg kommer i kontakt med Facebook?

Med venlig hilsen

Carsten
Avatar billede The_Buzz Novice
30. juli 2010 - 15:49 #1
Googlede lige lidt, ved ikke hvor meget det hjælper dig:
http://www.facebook.com/help/?page=821#!/help/?faq=13247

Ellers er denne whois til facebook.dk:
https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=facebook.dk&submit=S%F8g
Registrant:
Bruger-id:     FI1099-DK
Navn:     Facebook Inc.
Adresse:     1601 S. California Ave
    Palo Alto
Postnr. & By:     94304 California
Land:     United States
Telefonnummer:     +16505434800
Avatar billede DonMartini Nybegynder
11. oktober 2010 - 09:08 #2
Hej.

Hvis du siger at det er en Facebook gruppe, så har du mulighed for at se hvilken person der har oprettet den.

Syntes du skal skrive til personen og spørge pænt om de vil fjerne logoet og teksterne. Hvis de ikke vil det, så kan du derefter informere dem om, at det ikke er lovligt, at bruge andres logoer og tekster uden at have fået lov.
Avatar billede DonMartini Nybegynder
11. oktober 2010 - 09:12 #3